Tuesday 18 October 2011

SAKIT HATI UNTUK KALI YANG KE - 3

berulang kali aku bagi kau peluang... kali niew aku ingat kau dah berubah... kau minx ap2 aku bagi... tapi ap yang aku dapat... kekecewaan.. sakit hati... ya allah... hanya tuhan saja yang tahu perasaan aku... aku xpernah nak sakitkan hati kau... aku jaga hati kau... tapi ap yang aku dapat cumalah sakit hati... menangis aku melihat... patotlah... kau dah ad relation lupewnye... aku niew bodoh..!!! selalu ajew kena tipu... xpew mulai dari hari ini... aku lepaskan kau pergi... dan aku xkan kembali lagi... kenapa kau buat aku cm niew??? ap salah aku???? xpew la biar tuhan saja balas perbuatan itu aku hanya manusia biasa... aku xberhak untuk membalasnya... niew ke balasan keikhlasan aku menerima kau... cara aku layan kau sentiasa baek.. aku xpernah maki hamun kau... burukkan kau aptah lagi???? xpew la... HISSHAMMUDDIN MULAI HARI INI AKU XKAN GANGGU KEHIDUPAN KAU LAGI... assalammualaikum...



No comments:

Post a Comment