Thursday 27 October 2011

Renggang

aku xtau la.. aku rasa mcm dia dah berubah la... aku rasa mcm aku niew yang terhegeh2 kat dia... dia xpown... aku pown xtau... sama ada aku nak cakap dia ada awex laen... memang xda kowt... tp dia dah jauh berubah.... dulu time kerja... bila2 ja dia mcet aku... qal aku... jarang la kata dia bz... tp semenjak couple... langsong xda... asyik bz ja... jarang btol nak mcet... adew boy mcm xda... kadang2 risau.. sbb dia comel... kerja kat bandar... kt bandar t0o dah la ramai awex cun... aku pown xtau nak intim kan balik hubungan niew... aku dah buat mcm2 untuk buktikan cinta aku kat dia... tp dia langsong xda... kt fb dia... manew pernah tulis name aku... kata dia cintakan aku or rindu... xda pown... aku rasa mcm nak pergi ja dari hidup dia... aku rasa dia xcintakan aku tp cuma sayang... maafkan aku... aku rasa... aku nak pergi dulu.... aku paham kau tp kau laen la dari mula2 kau usha aku dan sekarang selepas dah dapat aku.. aku xnk jd awex permainan.. maafkan aku sayang... kau hilang saat aku perlukan kau... kau xpernah nak amik kisah pown pasal aku... aku sakit or x... oku hidup atau x... kau xtau pown... cuma aku... yang amik tau... aku berusaha jumpa kau... mcm2 helAh aku cari untuk bersama kau... aku rindukan kau... aku pergi dulu.... I LOVE YOU... I NEED YOU... I WANT U... A LOT... 







No comments:

Post a Comment