Sunday 16 October 2011

Buddies

HEY yall... ary niew aku nak cerita orang2 yang rapat dengan aku sekarang memperkenalkan DANIEL DAN AFENDI...

 ~yang baju putih niew DENIEL yang baju hitam AFENDI~

ok sekarang kita cerita seorang demi seorang... kita cerita yang mude dulu DANIEL... niew photo diew...

comelkan...
niew DANIEL korang bole pgl dia DEN ja... diew comel.. kurus.. suara pon cute mcm tuannya... putih xberapa tinggi n stylish la.. diew seorang yang nakal.. suka berkawan dengan orang yang lbh tua darinya... taste pumpuan tinggi.. romantik orangnye... diew kuat merajok n manje... kadang2 bajet sikt.. biasa la org baru nak naek... diew niew baru form 2 sbnrnye patot la comel sgt hehe.. dia d lahirkan pada 22 january 1997... skolah sekarang dekat SDJ (sekolah menengah dato onn jaafar)... diew ank kepada toke jual beli mainan n baju kalau xsilap la.. diew kuat merayap n susah nak control diew... diew hisap rokok.. pkai rantai kadang2 pkai subang palsu kat telinga... nakal kan budak niew... hehehe ^_^... kalau ad nak follow blog dia folow la xdew benda pown... haha http://densdjstory.blogspot.com kalau nak cari fb diew niew link dia.. http://facebook.com/densdjsegget ... nak email??? pon ada den_5153@yahoo.com t0o ja yang aku bole bg...

Sekarang kita beralih kepada seorang budak lagi bernama AFENDI niew gambar diew...

comelkan..
niew AFENDI... korang bole panggil dia bob ja... diew pon tecik orangnye... comel... suara pon comel cm tuannya... aku xbole nak tafsir sgt diew niew cuz aku xpnh lagi jumpa diew... kte org knl gune phone ja.. diew seorang peneman yang baek... manja... xnakal sgt (bg aku)... hisap rokok... stylish jgk... pandai buat org tersenyum...suka berjalan...umur dia baru 16 tahun.. dia di lahirkan pada 24 March 1995... sudah tidak bersekolah...tetap bijak... adew kebolehan tersendiri.. kalau nak cari dia niew email dia... kilafandi@yahoo.com nak fb jugak... adew... link dia xtau name fb dia Bob Kecik II .. ok t0o ja..


sampai di siniew ja aku bole cerita pasal diorang kalu ad salah jgn marah hehe.. ^_^ i love ur both..

No comments:

Post a Comment