Saturday 29 October 2011

KESEPIAN

Sayang....
kesepian bermula selepas sudah 3 minggu bersama kamo...hari demi hari... kau semakin berjauhan... masa demi masa... kau semakin kehilangan... detik demi detik mula terasa kerinduan... mana kau pergi saat aku perlukan kau sayang??? aku amat merindui kau... sayang tolonglah jangan berubah...

Sayang....
kemana saja aku pergi... d mana saja aku berada nama kau tetap ku ingat... rantaiku ada sebuah huruf A bermaksud AFFENDI... hp ku.... wallpaper, screen saver, startup screen, kt picture ad 31 gambar kau... lattop aku... wallpaper nama kau... user gambar kau... user nama kau... semuanya kau... xda yang laen... tp dalam hp kau??? wallpaper??? screen saver??? folder ad berapa gambar aku???? berapa bnyk gmbr kwn kau berbanding aku????

Sayang...
kalau boleh dalam seminggu aku mesti nak g jumpa kau... aku usaha walau mcm manapon nak umpa kau... sakit ke x ke aku mesti nak jumpa kau... aku bagi helah nak beli kasot kat seget.... semata2 nak jumpa kau... aku rindukan kau...

Sayang...
sekarang aku sedar yang kau mulai menjauh... kau dah mulai bosan dengan aku... first time aku jumpa kau... aku gembira... tp aku nmpk sikit kelainan... kalau nak kata kau niew seorang yang pemalu atau apa2 t0o boleh d terima lah jd aku memulakan pegang tgn... tp bila lepas kau akn jalan depan dan biarkan aku d belakang... kalau aku xkejar kau... aku akan nmpk sendirian d belakang...

Sayang...
kali ke2 aku keluar dengan kau... aku tau sebenarnya kau bosan keluar dengan aku... jd aku suruh ajak sham... alih2 ajak daus sekali xpew la... xla kau kebosanan... mcm biasa bila jalan kau xnk jalan dengan aku... kau akan jalan depan atau belakang... hina sgt ke aku niew... aku tau aku bkn mcm perempuan bandar... just simple... tp aku rindu kau... aku ingin sentiasa d sisi kau... tp aku xkesah pasal t0o.. paling aku terasa hati time lepas makan kita berempat masok balik cs... aku pegang tgn kau masa diorang alan depan... sampai pintu nak keluar dari mcd... kau teros lepaskan dan jalan depan dengan daus... kau biarkan aku d belakang... kenapa kau xfahami aku sayang... aku cuma inginkan belaian mesra kau... aku perlukan kasih sayang dari kau...

Sayang...
kita sekarang dah jarang sms kan... call lagi lah jarang... dulu time kerja aku call kau xpernah ckp bz sblum lyn aku... walaupun sekejap kau mesti lyn... tp sekarang... aku call kadang2 "this is the voice mailbox for the number 01--------" kadang2b "b bz la t la call balik tut tut tut......" kau tutup mcm t0o aja... bila masa lagi aku nak berbual dengan kau??? mcet dengan kau???? kadang2 aku terjaga pagi aku call... tp xangkat... nanty petang aku call... aku tnya npew pg td xangkt??? oh mse t0o kt cc.... bila masa untuk aku???

Sayang...
setiap hari aku tunggu mcet dari kau... kalo ada kdk mcet kejap ja... alih2 dah hbs... aku paham kau susah nak t0pap tp apa salahnya dari au maen cc rm2 1 jam kau kumpul pon boleh topap ap... aku bukan nak berkira lah tp kau pk aku pulak... aku kerja cari duit... dulu aku guna duit upah untuk topap.. tp sekarang kalau aku topapkan aku tau kau akan jarang mcet... xpew balik kerja aku jumpa kau.. lepak dengan kau... bayangkanlah berapa tambang texsi dari kempas ke cs??? setiap kali aku suruh mem amik aku mesti kena keluar duit minyak sekurang2nya rm 5 la... aku sanggup hbskan duit semata2 untuk kau.... tp kenapa xkau pon mcm t0o??? sikit pon kau xrindu aku...

Sayang...
setiap hari aku mesti call kau kan... pagi sekali sebelum kau g tido... petang sekali sebelum kau pergi kerja... malam sekali sebelum aku tidor... tp bila suatu hari nanty 1 hari aku xcall... jangan cari aku tau... mungkin aku dah xda dah masa t0o... aku tinggalkan kenangan untuk kau... kt cs pertama kali aku jumpa kau... aku buli kau maen pusing2 kt depan season... kt kedai makan kt blakang t0o... kau suka minom teh ais... kt seget tgok kau tengah kerja.... last sekali... kt fb... mulanya kita berkenalan.... kalau masa t0o kau tengah bermasalah kau ingatlah aku.. aku sentiasa ada walaupun aku tiada d mata kau... walaupun pada zahirnya aku akan meninggalkan kau... tp pada batinnya aku xpernah tinggalkan kau... pegang janji aku... bila suatu hari nanty kau pinta perpisahan... aku akan relakan kau tanpa paksaan... aku sedaraku bukan terbaek... tp aku dah cuba untuk menjadi yang terbaek... bila kau sedih call la aku... aku sentiasa ada untuk menemani....

I LOVE YOU SAYANG..... I'M SORRY.....

No comments:

Post a Comment