Thursday 13 October 2011

Buntu

sku xtau apa nak buat lagi... semua orang yang aku sayang semua dah blah... xpew la lagi pown diorang bkn perlukan aku... sedihnya hari ini bagaikan nak mati... bila suatu hari nanty allah tarik nyawa aku.. aku pasti xkn ada sesiapa yang merasa kehilangan aku kecuali family aku... aku cuba jaga hati semua orang... aku xnak couple dgn diorang sbb aku nak elakkan perasaan sayang yang mendalam dan harapan yang tinggi... bila kita kehilanggannya mcm separuh nyawa ditarik kembali... aku rasa mungkin niew yang terbaek.. aku xbole nak salahkan sesiapa kecuali diri sendiri.. aku xnak ulangi kejadian yang lalu... harapan aku terlalu tinggi kat dia sampai aku naek gila bila kehilangan dia... sekarang aku mulai mencintai seseorang tp oleh kerana ego aku tinggi aku xckp yang aku cintakan dia aku cuma ckp xtau ja.. kini dia pergi begitu saja..mengalir air mata aku... aku menyesal..!!!! aku frass aku xtau nak wat apa so aku pon ukir tangan aku sampai berdarah... berseni sikitkan... mak aku pon marahkan aku... haha aku memang suka wat kerja cm niew... bagi aku kesakitan t0o xsakit mcm mane hati aku sakit... cinta oh cinta sekian....



No comments:

Post a Comment