Thursday 13 October 2011

CINTA

cinta????? bg aku cinta t0o sekadar pemainan hidop.. aku tau penantian sejauh manew pown lelaki t0o akan berakhir juga bila dia jumpa cinta baru kan... bg aku x... semenjak aku knl dia cinta aku niew pelik.... aku mesti nak amik berat pasal dia walaupon dia xsedar... kadang2 saja2 aku selongkah fb dia...kalo ad bab yang menyakitkan hati aku tahan jela nak bole wat ap kan... kadang2 aku rasa rindu kat dia aku tengok video yang pernah aku bg... gambar diew yang dia hantar... aku xpernah buang... aku rasa diri aku yang lama dan diri aku yang sekarang laen... aku cuba nak jadi seorang yang jujur hbs tp bila kita terlalu jujur kita akan skitkan hati org laen... aku kadang2 buntu... aku kalau boleh xnk bercinta lagi sehingga aku betol2 dapat keluar dari kehidupan yang dia bg dulu... memang la xberapa seronok jd single sbb xda orang nak bersama kan... tp sekarang aku rasa mcm xdew  benda.. cinta t0o susah nak ada... aku sekarang menjalani 1 misi.... aku nak cari semua xboy aku balik yang aku pnh jmpew yg kt fb aku nak hubungan kiteorang bukan musuh tp kawan... aku dah jumpa semua kecuali seorang ja tinggal... fb dia aku dah jumpa tinggal nak jumpa ja... lepas niew aku nak buat misi baru iaitu pencarian siapa yang sebenarnya nama yang terukir dalam hati niew... aku lepas niew xnk menipu diri sendiri... aku nak menjadi pencinta yang setia... aku nak suatu hari nanty aku akan jumpa semua xboy aku hidop bahgia bersama orang yang tersanyang.... tp aku mungkin xsempat masa aku terlalu suntuk untuk itu... sbb t0o aku mls nak mencari... biarkan semua pergi...

No comments:

Post a Comment