Wednesday, 30 May 2012

sakit sgt !


kw post kt semua orang.. aku niew gurl kw... kau bg tw kt smue orang yg aku niew gurl kw... kw selalu sebot name aku sbb kw nak orang tw yg kw ad gurl... tp pernah kw hargai diew??? kau just gune dia dan name diew untuk kw di lablekan sebagai orang yg sudah berpunya... kw nak buktikan yg kaw jugak laku... kau nak bangga yg awek kaw cantek kt semua orang... tp kaw salah ! kalau kau mencintai diew.... kaw xkn pk mcm t0o kw xkn buat mcm t0o... skrg baru aku dapat rasekan yang kau sebenarnya suke kat diew bukan cinta kat diew.... dulu mcet kerap sgt... call lagi la.. skrg kaw dah bosan.... aku tw sgt... kw dah xrase yang aku niew penting dlm hidop seharian kw... kw boleh berdiri tanpa aku... k salam....

cinta manusia

cinta ..
siape x perlukan cinte ... aq pown perlukan cinte .. cinte itu bute .. jike tidak panday menjagenye .. 
bile dye dtg , kaw tros berubahh .. cinte , cinte , cinte ...
kasih ..
kasih syg seseorang x ckop utk memenuhi hidowp seseorang .. kasih syg hanye bleyh ditunjukkan pade sesiape yg bertanggungjawab shaja .. 
luka ... 
haty yg terluke ape bile seseorang thuu terlalu menyakitkan haty .. dye dtg , kite rse sakit sgt .. ithuu lhaa dinmekan luka ..
sayang ..
sayang hanye pade perkataan atau sebutan dary bibir .. adakah ianya benar atau hanye kate - kate kosong shaje ..??

Sesiape yg terase , tlg jgn berjanjy .. kerane janjy akn membuat kite tros bermain - main dgn janjy shingge memungkiri janjy .. please dont make a promise .. 

Perit

hidup niew kadang2 xsempurna... bile kite tgk org laen bhagia... aku pn nak mcm t0o... aku nak hidop mcm member2 aku yang laen... aku nak mak yang spoting... aku nak kebebasan mcm diorang... aku nak ape ygt diorang ade... perlu ke semua nak mendesak... perlu ke semua bende nak bertekak... aku xtw la... hidup aku dah xtenang lagi... ibu kate aku xpernah nak hargai dia sebagai seorang ibu... aku da buat mcm2 tp semuanya salah... tp die xpnh perasan... kadang2 aku terpikir nak bunuh diri... nak lari rumah... semua orang yang aku knl kwn2 aku cuma ade bile aku perlukan diorang... saat gembire semua orang ade... saat duka... xde seorang pn yang amik tau... aku xpasti sama ada diri aku yang merasa mcm t0o atau memang kenyataan.. aku rasa mcm nak bunuh diri... semua salah aku... ARH  !

Wednesday, 23 May 2012

new massage

‎1 new massage - SAYANG

"OK LAH,,, AQ DA PK MASAK2,,, KTE PUTOS,,, GUD NITE N BYE"

baru nak minx maaf... em xpe la... aku tw kw lebih bahgia kalu xde aku... kw akan lebih bebas lps niew... xpyah nak hbskan duit untk aku... xpyah nak membuang mase untuk aku... xpyah nak kusot kepla pk kan aku... xpyah nak minx izin nak pg mane2... ^_^ xpe la sayang aku sayang kau aku nak kau bahagia... maaf aku sakitkan hati kau... memang niat aku untuk lepaskan kau... bukan niat nak ad lg tp kau masih belom bersedia... kau akan tw suatu hari nanty kenape aku ckp cm niew .... salam =)

Tuesday, 22 May 2012

kesedihan


setiap kali aku sedih kerana cinta... aku akan amik guitar aku dan maenkan lagu niew... walaupun sumbang bunyi guitar tapi aku menyanyi dari hati dan berakhir dengan tangisan yang mengalir ke pipi...

Tangisan



Lagu ini aku dengar saat aku menulis surat untukmu sayang....


Apa yang harus aku lakukan
Untuk membuat kau mencintaiku
Segala upaya tlah kulakukan untukmu
Apa yang harus aku temukan
Untuk membuat kau menyayangiku
Inilah aku yang memilih kau untukku

Karna aku mencintaimu
Dan hatiku hanya untukmu
Tak akan menyerah
Dan takkan berhenti mencintaimu

Ku berjuang dalam hidupku
Untuk selalu memilikimu
Seumur hidupku, setulus hatiku
Hanya untukmu

Seumur hidupku, setulus hatiku
Ooohhhh

My heart were being crush



Miss you

aku rindukan kau saat kau tiada d sisi sayang.... =(

I need you


hari ini hari yang paling menyakitkan untuk aku... aku perlukan kau... tp kau xda... =(