Wednesday 21 December 2011

Trajedi Ngeri 20/12/2011 jam 1.30 pagi

kisah misteri ini bermula apabila mlm t0o aku n teha plan nak g jog esok pagi... mlm t0o teha tido uma aku... past0o bosan2 maen2 la dlm bilik maen clubbing2... dah abs clubbing nyanyi2 plak.... dah hbs nyanyi2 maen amik2 gambar... mase amik gambar t0o teha tgh gayot nan alep ... niew adalah antara gambar yg aku amik mlm t0o...

dlm gambar t0o adew sesuatu yg misteri bergambar same dgn aku cube korang perhatikan betul2 gambar t0o...

ok la kalo xnmpk aku cube bulatkan...kalo dari jauh nmpk sgt kn... mcm sebuah tgn yg sgt kecil memegang telinga aku... xmungkin tgn manusia... kalo tgn baby mase t0o cume ade aku dan teha... jom kita zoom in...

nampakkan... sungguh menakutkan... pengajarannya ialah... jgn amik gambar waktu mlm....kisah benar...

No comments:

Post a Comment