Friday 9 December 2011

Berat Sebelah

erh... kadang2 aku benci duduk rumah niew... entah la semanjak niew mak aku t0o syg sgt nan abg aku asl tah... mase bufday diew pon sanggup diew keluarkan duit bank semata2 nak belikan diew "dumbell" sampai beratusan ringgit... sampai bufday aku je BOOM... ape pn xdpt... aku cume dpt sebuah jeckect bernilai 35 dari bpk aku... sungguh aku kecewa.... adk aku pon same sanggup belikan jam g-shock,reket banminton,kereta control, bnyk la... perh sampai aku jew aptb... kalau buat kerja ape2 semua suruh aku... abg aku jd putera kt rumah.... kalau ape2 jd t semua marah aku bukan abg aku... perh menyirap... diew suke lebih2 kan abg aku... kalo balik kg diew cerite la kt kaum2 sane yg abg aku baek la.. dah kurus.. hensome,, menyirapnye... aku xtw la ape yg menghasot... mase bufday mak aku n ayh aku tiap2 tahun aku ingat....tiap2 tahun aq bg hadiah... abg aq langsong xingat aq ja yg ingatkn... apew la nasib... aq hidup kew mati diorang mane peduli...macam aq niew xhidup jew kt cniew...

No comments:

Post a Comment