Sunday 18 December 2011

Arh....!!!!! Benci...!!!!!

fuh boleh kata dah hampir bermingu2 xmcet diew... alasan xda kdk... memang la aku paham dia xda kdk tp mcm aku niew terasa bodo sbb topap ja call dia sampai hbs kdk... aku plak yang melebih... dia xpown... cm ss... kadang2 aku rasa cm dia ad pmpuan laen la... buat aku cm kuli dia.... ap la salah aku kt kau... asl kau wt cm niew... niew dah kali ke 4 ...!!!!!! hati aku dah terlalu skit la sayang... aku dah terlalu bnyk bersabar dengan kau... aku dah terlalu bnyk bagi muka... kau pijak aku bagaikan semot... kau buat aku mcm sampah... bila kau perlukan kau amik... bila x kau buang ja.. xpew la.. dengan ini aku undur diri dulu... dengan apa pon alasan kau... hati aku sudah terlalu terluka n sedih.... aku call kau... cm aku rindu... xpew la... aku tau aku xbermakna lagi.... aku pergi dulu bukan bermakna ada peganti tp aku terluka.. aku ttp sayang kan kau... assalammualaikum....

No comments:

Post a Comment