Tuesday 6 September 2011

kisah hati

Pada mulanya aku lah ratu hatinya sehingga suatu hari datang orang ke 3… cinta ku kini di belah bahagi.. apew la dosa aku pada kau sayang… kenapa kau buat aku macam niew.. kau buat aku menyayangi kau.. kau buat aku sanjungi kau… tp kini kau buat aku seperti tidak bererti lagi… aku tersiksa… melihat kau bahagia… dulu kebahagiaan itu adalah milikku… kini sudah beralih arah… senyuman ku dulu kau puji… kecantikan ku kau sanjungi.. kini semuanya xbererti lagi padamu… dulu cintamu padaku lebih dari apa pun… kini tinggal serpihan dari kasih kau pada dia… aku bersabar… aku berdoa agar mata dan hati kau terbuka untuk ku lagi… tapi aku silap… semua itu xkan kembali lagi.. walaupun melepaskanmu seperti  tikam diri sendiri… tp apew bole buat… aku dah xmemberi kebahagiaan pada kau.. tapi jangan kau pikir yang aku lepas kerana xcinta.. xsayang.. jauh sama sekali… kenagan kita.. tempat kita pergi semua masih segar d ingatan ku… tp di ingatanmu sekarang  Cuma suku dari kenangan itu… aku berkorban demi cinta kau dan dia… dulu kau kata yang aku xpernah nak membuktikan cinta ku pada kau… aku berusaha untuk membuktikan tapi bila aku cakap aku berkorban dengan hati tp kau kata apa yang aku buat..??? bila aku cakap aku berkorban dengan wang ringgit kau kata nak mengungkit la t0o.. apa lagi yang harus aku katakan.. dulu kau janji sehidup semati.. tapi  buat apa sehidup semati  jika cinta kau bahagi kepada 2??? Seharusnya aku mengalah … aku dah agak… kau mesti akan cakap “BBY XSAYANG ABG LAGIKAN CAKAP JE LA…!!!!” hati siapa yang xsakit bila cinta yang seharusnya kita miliki kini d bahagi 2??? Sedangkan kau pun bergitu.. kau kata semua berpunca dari aku.. aku yang curang pada kau pada mulanya… saying aku memang curang tp cinta dan saying aku pada kau xpernah berubah…  kau tetap yang aku puja.. aku sanggup tinggalkan segalanya demi kau.. tapi bila semua aku  tinggal demi kau… kini kau sakiti aku… ini bukan kali pertama kau lakukan sebergini… pk balik sayang… pada mula cinta kita berputik… kau kata kau berkorban demi aku… tp aku berkorban hati demi kau ada kau tahu??? Aku tahan sakit hati kau bersayang dengan dia… kini kau ulangi t0o.. dia xtau kau dengan aku tapi aku tahu… siapa yang sakit??? Siapa yang teruk??? Aku menangis semalaman memikirkan apa yang telah terjadi… adakah seharusnya aku pergi..??? ya.. aku rasa t0o lah jalan yang terbaek… kau kata aku xreti mengalah… saying terlalu bnyk benda yang aku mengalah demi kau.. tp xpernah kau nmpk… kenapa sayang??? Apalah nasibku ini… aku derita keranamu….!!!!! Oh kekasih…. Sungguh tidakku sangka akhirnya begini.. sebuah ikatan asamara…. Kau yang aku sayang yang aku kasihi… aku terima d maki d caci oleh gurl kau… kerana sayang aku pergi… aku doakan kau sihat sejahtera… dan bahagia selamanya…. I LOVE YOU AMAR YASSIR BIN HUSSIN… kini tinggal kenangan...

No comments:

Post a Comment