Saturday 10 September 2011

KESEDIHAN BERLANJUTAN

entah kenapa sukar untuk aku lupakan dia... apalah yang aku dah buat... aku pinta agar masa boleh d putar semula... aku nak jagadia sebaik mungkin... aku merindui dia sepenoh hati aku.... aku nak dia kembali d pangkuan aku... aku nak bermanja dengan dia seperti selalu... aku nak kehagatan cinta kita dulu... aku perlukan kau... tp apa kan daya.. kau dah d miliki orang.... aku tersiksa lihat kau bahagia.. tp aku xnk bersedih dpn kau... bia la kau pk aku xperlukan kau... aslkan aku tau aku terlalu menyayangi kau... aku adew cipta sebuah lagu untuk kau.. nanti aku letakkan dalam you tube... atas nama kau... aku sanjungi kau selalu tp kau buat aku seperti sampah... bila2 kau bole kutip... bila2 kau bole buang... bermacam mcam cara aku buat untuk membuktikan aku menyayangi kau tp apa lah yang aku dapat cuma keskitn xterhingga... apew lah yang membuat pikirankau berubah... aku terima d maki dan di caci... aslkan kau sentiasa d mata aku... walaupun aku kata aku nak pergi dari hidup kau tp kau ingat aku bole ke???? kau segala-galanya bagi aku... tp kau rentap semuanya dalam sekelip mata... kenapa??? xboleh ke beri aku peluang untuk menjaga kau lagi??? kenapa dulu saat kau perlukan aku aku sentiasa bagi peluang... aku xpernah tinggalkan bersendirian... walau di mulut kata benci d hati rasa sayang... aku kata aku keluar dengan lelaki... buat niew buat t0o.. tp sebenarnye xpown... aku dah xminat tgok lelaki laen... xdew perasaan pon yang timbul cuma kau je yang ada dalam hati aku.... biarlah kau membenci aku.... biar aku lihat kau dari jauh... kaulau kau perlukan aku... aku sentiasa ada untuk kau.. aku buat pembedahan t0o untuk kau... tp kau dah pergi... untuk siapa aku hidup lagi??? xguna aku berpura mencintai orang laen sedangkan hati aku cuma untuk kau... apew lah daya.... biar diriku yang terluka jangan kau.. biar diriku yang tersiksa jangan kau... aku sayang kau sepenuhnya.... untuk mu yang tersayang AMAR YASSIR BIN HUSSIN... ^_^ 
tinggal kenangan....

No comments:

Post a Comment