Saturday 9 July 2011

Hari Imbas Kenangan

petang td aku pergi kipmart nan cik ani n mama aku... aku jumpew kekasih lamew aku yang aku sayang berpisah kerana kemahuan masing2... aku bercinta nan diew setahun tp adew pasang skendle... tp aq utamakan diew... teringat lg masew first time aku jmpew diew mase diew kerja pak guard kt sekolah rendah tasek... senyuman diew yang telah menwan hati aku... sebak di dada bila renung tepat ke arah matanya... aku dapat rasakan yang kita saling merindui walaupon hati sudah berpunya.. biar lah semua itu cuma kisah lama... n akan kekal menjadi kenanagn abadi...mlm plak.. xboy aku... yang aku sayang.. kisah kamiberkhir bila dtg org ke tiga dalam hidup diew... memang hari niew aku rasa rindu pada semua bekas kekasih aku... tp cuma 40% 60 lg cuma pada kekasih hatiku sorang... aku sayang n cintakan dia sampai mati... sayang i love you...

No comments:

Post a Comment