Friday 8 July 2011

DANCE N MUSIC IS IN MY BLOOD

aku memang suke menari.. aku akan cube menarai pelbagai tarian... yang paling aku minat untuk jd B-Girl la... style hbs... walaupown aku xberapew cekap tp practice make perfect kan.. aku suke bile dgr rythm yang agak2 clubbing n badan aku mula bergerak n mengatur langkah... aku akan menari ikowt rytm yang aku dgr.. aku belajar menari semua sendiri xdew sapew yang nak ajr aku... so terpaksalah blajar at youtube je... tp untuk tahon niew aku kurankan sikit menari cuz nak exam kan.. xberapa bnyk masa... kadang2 kt dalam bilik air pown jd nyanyi sambil menari.... berdekak sampai mak aku memekak ckp suara aku mcm katak hak3... apew la... oh sapew lah sudi untuk ajr aku untuk jd B-GIRL yang hebat....




first time aku dapat handstand 30 saat hak3...sempatlah bergambar jap...

No comments:

Post a Comment