Wednesday 25 January 2012

true love story

adelah satu hari niew aku akan termenung ke arah langit dan bertanya kepada diri. adakah hidup ini memerlukan cinta?? adakah lumrah bercinta bile ada pergaduhan??? dan adakah dia mencintai aku... tibe2 ade orang sergah aku dari belakang...

KAWAN>HAAAA...!!!! TERMENUNG....!!!
BEBY>Mane ad... terperanjat aku... bukan nak bagi salam...
KAWAN>Assalamualaikum, hehehehe lupe plak...
BEBY>waalakummussalam....bnyk la kau punye lupe...
KAWAN>kau pk kan ape dari td aku tgok kau termenung...
BEBY>aku tengah pk kan psl ******.... aku xtw la die dah bnyk berubah...
KAWAN>cube kw cerite kt aku mane tw aku bole tolong....

Aku pon cerita la dari A sampai Z...

KAWAN>oh mcm t0o... kalau aku jadi kau aku dah putuskan dah....
BEBY>aku sayngkan diew...
KAWAN>kau sygkan diew... tp dew ad sygkan kw??? ad pdulikan kau????
BEBY>aku tw la... xkirelah kau nak ckp aku ap pon ... aku ttp berat hati nak tglkan diew... bnyk sgt perkara manis yg aku lalui dgn dia... tambah2 lagi mase first time aku jumpe diew kt hutan bandar... aku tgok mate diew.. tersenyum aku melihatnye... alangkah indahnya aku boleh patah balik dan lihat kembali mata yang menambat hati aku t0o...
KAWAN>kau niew keras kepala la... aku nasihat xnk dengar... terpulang la kt kau janji aku xnk tgok kwn ku niew sedih2 lagi k... come on kau dah bnyk berubah sekarang... what happen????
BEBY>everything happen when i first met him... (speaking plak)
KAWAN>aku harap kau teruskan yang baek n buang yang buruk k...
BEBY>ok... thanx k....

past0o aku peluk diew... past0o diew ckp dah2 kau ingt aku niew ****** ke amboi... noty2 kw niew... aku pon ketawa... past0o diew ajk aku g kedai beli aiskrim untuk hilangkan tension.... TAMAT...

No comments:

Post a Comment